close

 

DEAREST HUNY

I will always call you huny

When I want to share a moment of joy, a special dream

I turn to you…….

When I need someone who’ll listen with an understanding heart

I turn to you………

With every passing day I fine it more warmth in all your sharing,

more comfort in your closeness,

In your tenderness and caring,

more joy in all the little things that we two do together

With every passing day…….

I find I love you more than ever.

I love to be…….

the one you think of

the one it helps to talk to

the one you want to share with

I’ll always love to you the one you love

Happiness is always enhanced by the good wishes of others!

on this very special day

that means so much to both of us!

Happy Anniversary!

 

 

 

Love Maddy


親愛的哈妮
今天是我倆的紀念日
還記得我們怎麼認識的嗎?
我猶記得當初那些你跟我陌生的日子
跟現在相比
我還是喜歡現在.....
我也還記得第一次牽你的手
第一次跟你親親
第一次約會
很多的第一次都好像昨天才剛發生
我也要感謝你一整年來的辛勞
總是幫我準備糧食
總是提醒我記得吃飯
總是拉著我說記得早睡
我體重直線上升的速度都是因為你的愛     啾啾~
我很感謝你愛我
我知道我不完美也常常惹你生氣
但我是愛你的
我很感謝有你讓我愛
因為我能第一個想到分享就是你
幫我分擔我的喜怒哀樂
這一年來
我的心情雖然五味雜陳
有常常讓你搞到悶悶的酸
有可愛到我心坎裡的甜
有讓你不小心又哭哭的苦
和偶而你發飆起來的辣
但這些都是我們的回憶
我都點滴在心頭
怎麼也想不到我們會這樣在一起
怎麼也沒想到很快的就到了今天
但我衷心的希望明年的今天
我也可以寫下更多關於我們的回憶
更多專屬於我們的愛情



愛你的    哈妮

arrow
arrow
    全站熱搜

    jayjen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()